Школа професійного зростання

2015-01-13

/Files/images/yakotyuk/IMG_9167.JPG

Професійне становлення молодих спеціалістів—безперервний процес набуття особистістю професійної компетентності, яка виражається в саморозвитку та самореалізації в педагогічній діяльності. Тому необхідний науково-методичний супровід їх діяльності як сукупність різноманітних форм, технологій, процедур, заходів, які забезпечують допомогу педагогічним працівникам у подоланні труднощів протягом усієї професійної діяльності. Результативною формою роботи з молодими спеціалістами є школа професійного зростання. Основні завдання її роботи конкретизуються через мету - допомога молодим фахівцям у їхньому професійному становленні, розв'язанні конкретних проблем методики позашкільної роботи; сприяння розвитку їх творчого та професійного потенціалу, ознайомленню із сучасними методами і технологіями навчання, ППД і, на цій основі, — виробленню власного педагогічного стилю роботи. З такою метою 5,6. та 12 січня 2015 року пройшло три засідання школи професійного зростання для педагогів закладу, що працюють перший, другий та третій рік. Про моніторинг якості засвоєння знань, методичні елементи практичного та підсумкового занять та самоаналіз навчального заняття дізнавались слухачі першого року навчання. Інноваційна діяльність та використання інноваційних технологій розглядалась на засіданні групи другого року навчання. А слухачі школи третього року навчання переглянули відкрите заняття і обговорили питання «Педагогічна творчість - як запорука успіху вихованців».

Кiлькiсть переглядiв: 151