Организатор : Управління культури виконавчого комітету Полтавської міської ради
Дата начала: 04.04
Дата окончания: 04.04
Время начала: 09:00
Время окончания: 17:00
Место проведения мероприятия: Полтава
Описание :
ПОЛОЖЕННЯ
про Всеукраїнський турнір
хореографічного мистецтва
« The Star Stage»
4 квітня 2020, м. Полтава
І. Загальні положення
1.1. Засновник та директор фестивалю: Ніколаєва Ірина Олександрівна (керівник «DANCE FAMILY SPIRIT»)
1.2. Фестиваль проводиться за підтримки Полтавського міського Будинку культури
1.3. Концептуальне завдання та ідея фестивалюَ:
· Надання можливості молоді продемонструвати власні танцювальні здібності на професійній сцені та отримати кваліфіковану оцінку від провідних фахівців хореографічного мистецтва;
· Обмін досвідом між учасниками та керівниками колективів;
· Отримання нових знань та умінь від колег і членів журі;
· Створення умов для спілкування творчихособистостей.
ІІ. Умови та порядок проведення фестивалю
1. Умови участі в конкурсній програмі фестивалю:
Кількісний склад
1) Соло, Дует,
3) CREW (3-7 чол.)
4) MEGACREW (8 чол. та більше)
Вікові категорії:
· 3 – 5 роки
· 6 - 7 років
· 8 – 9 років
· 10 - 12 років
· 13 -15 років
· Від 16 років
· Змішана молодша (до 11 років)
· Змішана старша (з 11 років)
Вікова група визначається більшістю учасників колективу.
Дозволено перевищення за віком для 20% від загального числа учасників.
Номінації:
1. Естрадна хореографія
2. Сучасна хореографія (contemporary, jazz, modern та ін.)
2. Порядок проведення фестивалю:
1. Фестиваль проводиться в один день та передбачає виступ на сцені перед професійними членами журі.
2. Колектив може представляти кілька номерів в одній номінації та віковій категорії. Кожен номер оцінюється та нагороджується окремо.
3. РЕЄСТРАЦІЯ:
· подати анкету-заявку встановленого зразка до 25 березня на електронну пошту starstagedfs@gmail.com (в темі листа вказуйте назву колективу і місто)
· скинути фонограми, підписані точно таким чином, як і назва номеру в анкеті!!!
ФОНОГРАМИ ПРИЙМАЮТЬСЯ до 25 березня НА Е-MAILstarstagedfs@gmail.com
! Обмеження за тривалістю номеру: Соло, Дует - до 2-х хвилин, CREW - до 3-х хвилин, MEGACREW - до 4-х хвилин.
!В день фестивалю з собою обов'язково мати запис фонограм на флешці. При прибутті на фестиваль необхідно підійти до звукооператора, перевірити наявність фонограми і вказати початок з точки або під музику.
! Програма і таймінг фестивалю будуть складені після отримання організаторами всіх заявок і викладені в офіційну групу фестивалю не пізніше ніж за 3 дні до проведення
! Сцена:Ширина сцени – 7м. Глибина – 11м.
! Світлове рішення номеру (якщо необхідно за сценарним задумом) узгоджується з режисером по світлу до початку конкурсу, після реєстрації.
УВАГА! Остаточний термін подачі заявки 25 БЕРЕЗНЯ 2020.
.
4. Критерії оцінювання:
- Техніка (рівень та якість виконання хореографії, виконування трюків, синхронність, чистота виконання рухів)
- Постановка (робота хореографа, лексика рухів, схеми, різноманітність стилів)
- Музикальність (варіанти використання треку, «разноритміка»)
- Креатив (видовищність номеру, ефектність, оригінальність, новизна тощо)
Журі оцінює учасників за 10-бальною шкалою. За загальним підрахунком балів визначаються переможці конкурсу по кожній номінації та віковій категорії.
5. Журі фестивалю:
Склад журі турніру формується із відомих хореографів , фахівців хореографічного мистецтва та зірок телевізійних танцювальних шоу.
Детальну інформацію про склад журі турніру можна буде дізнатися пізніше на сайті фестивалю www.dfs.in.ua
6. Нагородження учасників:
1. За рішенням журі, визначаються володарі I, II і III місць в кожній номінації та віковій категорії. Журі має право присуджувати не всі призові місця.
2. Всі учасники нагороджуються дипломами,
CREW/MEGACREW – кубками,
соло/дует - медалями.
3. Гран-прі фестивалю присуджується за рішенням журі одному або двом учасникам. Гран-прі може не присуджуватись у разі відсутності гідних номінантів.
4. Рішення журі є остаточним і спростуванню не підлягає.
7. Фото та відео зйомка:
Оргкомітет підготує загальний фото та відеорепортаж з вибіркового матеріалу (всі номери можуть не потрапити в цей репортаж).
В день фестивалю буде можливість скористатися послугами професійних фото та відеооператорів. Можна буде замовити фотозйомку чи відео конкретного номеру, домовившись з фотографом/відеографом заздалегідь.
8. Фінансові умови:
Організаційний внесок становить з одного учасника за 1 номер:
150 грн. в категорії «MEGACREW»;
200 грн. в категорії «CREW»;
250 грн. в категорії «соло, дует»;
Організаційний внесок здійснюється в день фестивалю (передоплату вносити не потрібно!!!)
Вхід для глядачів та супроводжуючих осіб (в тому числі для батьків) - 50 грн.
9. Правила фестивалю:.
- Відповідальність за життя і безпеку дітей несуть керівники і батьки;
- Оргкомітет фестивалю не несе відповідальності за особисті речі учасників;
- Проїзд, проживання та харчування відбувається за рахунок відряджуючої сторони;
- Оргкомітет фестивалю має право використовувати і розповсюджувати (без виплати гонорарів учасникам і гостям фестивалю) фото і відеоматеріали, надані учасниками, а також зроблені під час проведення фестивалю;
- Оргкомітет фестивалю залишає за собою право внесення змін до регламенту та програми проведення фестивалю.
- Всі питання, не означені в даному Положенні, вирішується Оргкомітетом в робочому порядку;
Контакти оргкомітету
м. Полтава
Майдан Незалежності, 5
Полтавський міський Будинок культури
starstagedfs@gmail.com
www.dfs.in.ua
0661218330
0681778663