Ефективне заняття – дзеркало загальної педагогічної культури керівника гуртка, мірило його творчого потенціалу, його інтелектуального скарбу, показник його кругозору та ерудиції
АНАЛІЗ ЗАНЯТТЯ
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ГУРТКА НА ЗАНЯТТІ
ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТРЕТ ПЕДАГОГА(ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА)
Індивідуальна та групова робота в позашкільних навчальних закладах є однією із форм організації позашкільної освіти і проводиться з метою розвитку та підтримки обдарованих і талановитих вихованців
Індивідуальна робота організовується з вихованцями відповідно до можливостей, інтересів, нахилів, здібностей з урахуваннями його бажань, віку, психофізичних особливостей. Групова робота організовується у разі здійснення навчання за відповідними програмами.
До індивідуальної та групової роботи залучаються вихованці, які потребують професійної допомоги для поглиблення знань відповідно до їх творчих навичок, умінь, підготовки сольних номерів.
Групові заняття можуть організовуватись у формі :
- об’єднання груп для проведення репетицій оркестрових, вокальних, хореографічних, хорових, театральних, інших колективів;
- екскурсій, експедицій;
- спортивних, туристичних змагань;
- походів, конкурсів, виставок.
Індивідуальні заняття можуть організовуватись у формі :
- навчання гри на музичних інструментах, постановки голосу, читання нот з листа;
- індивідуальна хореографія, конкурсної підготовки;
- підготовки до участі в конкурсах, у спортивних, туристських змаганнях.
Підставою для організації індивідуальної та групової роботи є наявність відповідних годин у типових навчальних планах і типових навчальних програм для гуртків, розклад занять.
Чисельний склад груп, у яких передбачається індивідуальне навчання, становлять від 1 до 5 вихованців.
Зміст проведеної індивідуальної та групової роботи обліковується в журналі проведення гурткової роботи.
– Збереження контингенту дітей.
– Рівень проведення гурткових занять.
– Рівень методичного та дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу.
– Рівень педагогічних досягнень (участь у педагогічних ярмарках, розробка програм, посібників, рекомендацій тощо).
– Участь у роботі педагогічної ради, засіданнях методичного об’єднання педагогів
– Самоосвіта педагога.
– Робота з обдарованими дітьми (участь у роботі секцій МАН, міжнародних всеукраїнських конференціях, конкурсах, акціях).
– Співпраця з батьками.
– Створення навчального кабінету, поповнення його експонатами за профілем діяльності гуртка, дотримання санітарно-гігієнічних умов.
– Результативність участі вихованців в обласних та Всеукраїнських конкурсах, фестивалях, змаганнях, акціях.