« Формування життєвої компетентності особистості гуртківців в умовах діяльності ПНЗ».
Будь-яка науково-методична проблема потребує теоретичного осмислення та опрацювання.
Перший рік роботи над проблемою:
1. цикл занять школи педагогічної майстерності
Мета:
- ознайомити педагогів Центру із загальними засадами інноваційного навчання та з теоретичними аспектами питання,
- впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес.
Наступні роки роботи над проблемою:
1. цикл семінарів-практикумів,
2. засідання методичних об’єднань,
3. презентація методичних знахідок, нових ідей та технологій,
4. виставка методичних, науково-педагогічних матеріалів, які розкривають шляхи втілення
Проблема, над якою працює методична служба:
«Соціалізація особистості вихованця на засадах етнопедагогіки в умовах компетентісного підходу"
Мета роботи:
– підтримка творчості керівника гуртка, допомога в подоланні труднощів, відкриття шляху до пошуку та ініціативи.
– інформаційне забезпечення педагогічних працівників із питань педагогіки, фахових дисциплін;
– апробація та введення нових освітніх технологій і систем. Допомога педагогу в оволодінні особистісно-орієнтованими, інформаційними, проектними, діалоговими, тренінговими технологіями;
– всебічний розвиток особистісного творчого потенціалу керівників гуртків згідно з індивідуальними освітніми процесами;
– підвищення рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання;
– сприяння виробленню у педагогів умінь і навичок самоосвітньої роботи з метою неперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.
Досягнення мети передбачає:
1. Забезпечення відповідної підготовки керівників гуртків, здатних успішно втілювати в життя особистісно-зорієнтовану творчу педагогіку;
2. Використання завдань розвитку, спрямованих на формування життєвих компетенцій особистості та її самореалізацію.
«ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТОСТІ ВИХОВАНЦІВ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПНЗ»
2012 рік: « Компетентнісний підхід до змісту позашкільної освіти»
2013 рік: « Науково-методичний аспект формування соціальної компетентності вихованців»
2014 рік: « Гуманізація позашкільного навчально-виховного процесу як засіб різнобічного і гармонійного розвитку вихованців»
2015 рік: « Компетентнісний підхід до виховання як засіб соціалізації вихованців»
2016 рік: « Роль і місце інтерактивних технологій у формуванні життєвої компетентності особистості».
2017 рік: "Шляхи реалізації Концепції національно патріотичного виховання дітей та молоді засобами позашкільного навчально-вихованого процесу".
2018 рік: " Соціалізація особистості вихованця на засадах етнопедагогіки в умовах компетентісного підходу"