Запрошення на конкурс Всеукраїнський турнір хореографічного мистецтва « The Star Stage»


Організатор : Управління культури виконавчого комітету Полтавської міської ради


Дата початку: 04.04


Дата завершення: 04.04


Час початку: 09:00


Час завершення: 17:00


Місце проведення заходу: Полтава


Опис :

ПОЛОЖЕННЯ

про Всеукраїнський турнір

хореографічного мистецтва

« The Star Stage»

4 квітня 2020, м. Полтава

І. Загальні положення

1.1. Засновник та директор фестивалю: Ніколаєва Ірина Олександрівна (керівник «DANCE FAMILY SPIRIT»)

1.2. Фестиваль проводиться за підтримки Полтавського міського Будинку культури

1.3. Концептуальне завдання та ідея фестивалюَ:

· Надання можливості молоді продемонструвати власні танцювальні здібності на професійній сцені та отримати кваліфіковану оцінку від провідних фахівців хореографічного мистецтва;

· Обмін досвідом між учасниками та керівниками колективів;

· Отримання нових знань та умінь від колег і членів журі;

· Створення умов для спілкування творчихособистостей.

ІІ. Умови та порядок проведення фестивалю

1. Умови участі в конкурсній програмі фестивалю:

Кількісний склад

1) Соло, Дует,

3) CREW (3-7 чол.)

4) MEGACREW (8 чол. та більше)

Вікові категорії:

· 3 – 5 роки

· 6 - 7 років

· 8 – 9 років

· 10 - 12 років

· 13 -15 років

· Від 16 років

· Змішана молодша (до 11 років)

· Змішана старша (з 11 років)

Вікова група визначається більшістю учасників колективу.

Дозволено перевищення за віком для 20% від загального числа учасників.

Номінації:

1. Естрадна хореографія

2. Сучасна хореографія (contemporary, jazz, modern та ін.)

  1. Street-dance show (hip-hop, jazz-funk, house, dancehall, krump, pop-jazz, popping, vogue, breakdance та ін.)
  2. ВТК – вільна танцювальна категорія (хореографія без обмеження за стилями та напрямками)

2. Порядок проведення фестивалю:

1. Фестиваль проводиться в один день та передбачає виступ на сцені перед професійними членами журі.

2. Колектив може представляти кілька номерів в одній номінації та віковій категорії. Кожен номер оцінюється та нагороджується окремо.

3. РЕЄСТРАЦІЯ:

· подати анкету-заявку встановленого зразка до 25 березня на електронну пошту starstagedfs@gmail.com (в темі листа вказуйте назву колективу і місто)

· скинути фонограми, підписані точно таким чином, як і назва номеру в анкеті!!!

ФОНОГРАМИ ПРИЙМАЮТЬСЯ до 25 березня НА Е-MAILstarstagedfs@gmail.com

! Обмеження за тривалістю номеру: Соло, Дует - до 2-х хвилин, CREW - до 3-х хвилин, MEGACREW - до 4-х хвилин.

!В день фестивалю з собою обов'язково мати запис фонограм на флешці. При прибутті на фестиваль необхідно підійти до звукооператора, перевірити наявність фонограми і вказати початок з точки або під музику.

! Програма і таймінг фестивалю будуть складені після отримання організаторами всіх заявок і викладені в офіційну групу фестивалю не пізніше ніж за 3 дні до проведення

! Сцена:Ширина сцени – 7м. Глибина – 11м.

! Світлове рішення номеру (якщо необхідно за сценарним задумом) узгоджується з режисером по світлу до початку конкурсу, після реєстрації.

УВАГА! Остаточний термін подачі заявки 25 БЕРЕЗНЯ 2020.

.

4. Критерії оцінювання:

- Техніка (рівень та якість виконання хореографії, виконування трюків, синхронність, чистота виконання рухів)

- Постановка (робота хореографа, лексика рухів, схеми, різноманітність стилів)

- Музикальність (варіанти використання треку, «разноритміка»)

- Креатив (видовищність номеру, ефектність, оригінальність, новизна тощо)

Журі оцінює учасників за 10-бальною шкалою. За загальним підрахунком балів визначаються переможці конкурсу по кожній номінації та віковій категорії.

5. Журі фестивалю:

Склад журі турніру формується із відомих хореографів , фахівців хореографічного мистецтва та зірок телевізійних танцювальних шоу.

Детальну інформацію про склад журі турніру можна буде дізнатися пізніше на сайті фестивалю www.dfs.in.ua

6. Нагородження учасників:

1. За рішенням журі, визначаються володарі I, II і III місць в кожній номінації та віковій категорії. Журі має право присуджувати не всі призові місця.

2. Всі учасники нагороджуються дипломами,

CREW/MEGACREW – кубками,

соло/дует - медалями.

3. Гран-прі фестивалю присуджується за рішенням журі одному або двом учасникам. Гран-прі може не присуджуватись у разі відсутності гідних номінантів.

4. Рішення журі є остаточним і спростуванню не підлягає.

7. Фото та відео зйомка:

Оргкомітет підготує загальний фото та відеорепортаж з вибіркового матеріалу (всі номери можуть не потрапити в цей репортаж).

В день фестивалю буде можливість скористатися послугами професійних фото та відеооператорів. Можна буде замовити фотозйомку чи відео конкретного номеру, домовившись з фотографом/відеографом заздалегідь.

8. Фінансові умови:

Організаційний внесок становить з одного учасника за 1 номер:

150 грн. в категорії «MEGACREW»;

200 грн. в категорії «CREW»;

250 грн. в категорії «соло, дует»;

Організаційний внесок здійснюється в день фестивалю (передоплату вносити не потрібно!!!)

Вхід для глядачів та супроводжуючих осіб (в тому числі для батьків) - 50 грн.

9. Правила фестивалю:.

- Відповідальність за життя і безпеку дітей несуть керівники і батьки;

- Оргкомітет фестивалю не несе відповідальності за особисті речі учасників;

- Проїзд, проживання та харчування відбувається за рахунок відряджуючої сторони;

- Оргкомітет фестивалю має право використовувати і розповсюджувати (без виплати гонорарів учасникам і гостям фестивалю) фото і відеоматеріали, надані учасниками, а також зроблені під час проведення фестивалю;

- Оргкомітет фестивалю залишає за собою право внесення змін до регламенту та програми проведення фестивалю.

- Всі питання, не означені в даному Положенні, вирішується Оргкомітетом в робочому порядку;

Контакти оргкомітету

м. Полтава

Майдан Незалежності, 5

Полтавський міський Будинок культури

starstagedfs@gmail.com

www.dfs.in.ua

0661218330

0681778663